Poén yuri képek! XD

Nos… a cím elég egyértelműen körülírja, hogy ez a cikk miről szól😀 Igazából ha már beraktam egy poén videót, gondoltam kellenek poén képek is, mert… Let’s celebrate új dizájn!😀

Kannazuki no Miko😀

kannazuki_lol.jpgchikane_himeko_lol.pngchikane_himeko_lol01.png

Shizuru és Natsuki ^^

natsuki_shizuru03.jpg

Maria-sama ga miteru😀

maria-sama_lol.jpgmaria-sama_lol07.jpgmaria-sama_lol04.jpgmaria-sama_lol06.jpgmaria-sama_lol02.jpg


Nanoha😀

it.jpg

Azon kívül, hogy új dizájn, ezt még kedves Nyufimnak is ajánlom ^^, hogy minél hamarabb gyógyuljon meg! Nyufi siess, mert már rajtam a gyógyszer sem segít!😀

6 hozzászólás

  1. Az új dizájnhoz annyit, hogy kilóg a kép a megadott helyről, a szélét pedig nem éri el. A probléma IE7 és Opera9 alatt is fenn áll, válassz másik képet vagy állítsd át a méretét a megadottra.

    A képek meg LOL (főleg az utsó)!

  2. Köszi a segítséget ^^
    Igazából ez wordpress hiba lesz, ami mostanság gyakran szórakozik velem, nem tudom miért, de úgy tűnik élvezi… ugyanis én eskü átállítottam a képek méretét… és ezért nem is látom, hogy kilógna^^’

  3. Jajj! Már tudom, hogy mire érted!!!
    Az az igazság, hogy annak úgy kell lennie!😀 Ennél a háttérnél ilyen a header.

  4. Hehe, lol😀 thx, már gyógyulgatok, csak összeszedtem egy torokgyuszixnátha kombót, amitől cseppet belázasodtam, de legalább nem mentem így egyetemre, ami jó😀

  5. kérném szépen ha lehet én egy törzs látogato vagyok (animéket gyüjtök:P) ha lehet sokkal több animének irdki a teljes nevét mert én imádom öket bocsi nemtehetek róla(bizar gondolat menetem van azt nem firtatom) kérésemet fontold meg végülis te vagy a laptulaj köszönööööööööööömXD

  6. Köszi… Dave… de szerintem így is beazonosítható az összes anime.

Vélemény, hozzászólás?

