Egy hosszú két nap!

happytreefriends.jpg

Mivel a kedd/szerda napom elégé egybefolyt, ezáltal pedig elég mozgalmasra sikeredett, gondoltam kiírom magamból. Kezdjük ott, hogy számomra ez a két nap egyben ment végig, és a fizika, illetve matematika törvényeit figyelmen kívül hagyva ez a 48 óra 24 órában iszonyat lassan telt el.

Először is behívtak egy olasz reklámfilm-forgatásra, ami este 6-tól reggel hatig volt kiírva, tahát alvás eleve ki volt zárva. Ilyenkor egy értelmes, vagy legalábbis a saját egészségével törődő ember inkább kihagyta volna az aznapi órákat, de persze én bementem, hogy aztán majdnem elaludjak németen, ahol egyébként is voltunk vagy négyen, tehát alig volt feltűnő.😀
Visszatérve a reklámfilmre… Maga a forgatás egy olasz gépkocsi reklámozásáról szólt, amiben egy híres olasz énekesnő is szerepelt. No igen, ez kb olyan mintha egy olasznak mondnanák, hogy Zséda, mivel számomra a nő (Carla…ugye) abszolút felismerhetetlen volt. Én meg teljes színészi tehetségemet kiaknázva, egy embert alakítottam a tömegből… asszem ezzel sikerült betörnöm a showbusinessbe. A rengeteg statisztának pedig egy örjöngő tömeget kellett eljátszania, aki teljesen odavan a színésznőért, és akiket még a testőrök is alig tarthatnak vissza. Pont ezért a szent ügyért kb 10 órán keresztül (najó, szünetekkel) kellett kiabálnom, hogy “Carla, Carla!” Szóval ez a név már genetikaliag belémivódott, és a gyerekemnek is félek ez lesz az első szava. Tehát ennyi Carla után már kezdek tőle olyan lenni, mint aHappy Tree Firends-ben a katonás medve: ha meghallom ezt a nevet, berágok, karikás lesz a szemem, és elkezdek kaszabolni.

Azonban az nagyon poén volt, amikor a magyar tásrendező “kisembernek” szólította az olasz rendező bácsit😀 (mert ő ugye úgyse érti) aki egyébként rendező létére nagyon jófej volt. Azért itt is tanultam valamit: szép cípőt ne vegyél fel tömegjelenetnél! (<—fontos) Szóval már a statiszta is bekerült az önéletrajzomba. A végén még megelőzöm e téren Paris Hiltont, aki egyébként (ha valaki lenne olyan alulinformált non-trendi és nem tudná) egyszerre színésznő, énekesnő, modell, író (köhöm.. tuti tollbamondta) és örökösnő… o_O!!! De most komolyan! Ezt az utóbbi végzettséget melyik főiskolán oktatják, mert nekem is kell! Nekem is fizethetnének a blogszerkesztésért, hamár az “örökösnő” foglalkozásnak számít! Szóval várom a felajánlásokat😀

A forgatás előtt pedig szóltak, hogy lenne még egy T-mobile reklám, amibe statisztákat keresnek, úgyhogy ennyit a “reggel bemegyek gyakorlatra” tervről. Teljesen kiálmatlanul siettem a másik forgatásra, ahol örjöngő rajongóból, utcán sétáló emberré léptem elő. A szünetekbe pedig többször is úgy aludtam a földön, a többi statiszta társakkal együtt, hogy bárki nyugodtan szegény, hajléktalan főiskolásnak kategorizált volna.😀

Aztán perzse mentem órára, melyek közül érveléstechnikán meglepően aktív voltam, míg németen enyhén többször küzdöttem vissza magam az álmomból úgy, hogy voltunk négyen a csoportba, szóval alig volt nem észrevehető…🙂 még szerencse, hogy a német néni jófej. Végül haza vergődtem, és bezuhantam az ágyba, persze csak miután a fürdőben zuhanyozás közben jól kialudtam magam.😀

Tudom, hogy a blogom leírásához képest ebbnen a cikkben semmi animéhez kaopcsolódó megjegyzés sincs, de gondoltam leírom a kedd/szerdai élményeimet, mivel mostanság úgyis kevesebbet lesz időm animét nézni, és ebből kifolyólag blogot szerkeszteni. Persze azért muszáj lesz, mert animék nélkül nem megy🙂

Vélemény, hozzászólás?

