Őszi anime-felhozatal 2007

anime.jpg

Igazából ebben a cikkben azokra az októberben megjelenő animéktre fogok kitérni, amik igazán meg akarok nézni, a többire nem akarok túl sok energiát feccölni, pont mivel a történetük annyira nem tud lekötni.

Mokke: Érdekes történetnek ígérkezik: Két testvér áll a középpontban, akik egy természetfeletti képességekkel rendelkező család tagjai. Az idősebbik, Shizuru képes mágikus teremtméyneket látni, szellemeket, goblinokat stb… míg Mizukit pedig (ha jól értelmeztem a leírást) könnyen megszállják a dolgok. Az anime során pedig több mindnet megtapasztalnak, amik képessé teszik őket, hogy jobban tiszteljék az életet. Ez egy gyönyörű történet a fiatalkorból a felnőttéválás felé vezető úton. Legalábbis a leírásban ez van, de reméljük, hogy tényleg így lesz.😀

 

Shana 2. szezon: Na igen… ez attól függ, hogy mennyire gyorsan tölt a torrentem😀 mivel még nem láttam az első évadot, de nagyon érdekel.

 

ef-A tale of memories: Igazából annyira nem fogott meg a története, de miután megnéztem a trailerjét, muszáj lesz megnéznem az animét is, legalábbis belepillantani. A garfikája egyszerűen gyönyörű! Nagyon nem szeretek így animéket választani, de ez annyira magával ragadott, hogy ezt MUST SEE! És ha mondjuk a története ezek után se tetszik, legalább élvezhetem a csodálatos kidolgozást!

 

Blue Drop: Na ezt a történetet viszont nagyon várom! Végre ismét egy igazi teljes kategóriás yuri anime!^^ Ez a mangából készült, és pont ezért kezdem el nézni az animét is, mert a manga igazán tetszett, attól eltekintve, hogy egy icipicit kusza, de ezt megbocsájtjuk, hiszen még csak 3 chaptert adtak ki belőle. Szóval azért jónak tűnik, hiszen van benne régmúlt idők háborúja, egynemű földönkívüliek (ugye, yuri :D), special beings, embereken kísérletezett vakcinák… szóval sok-sok az elején abszolút érthetetlen dolog😀 , de én úgyis nagyon szeretem az ilyen történeteket, amik lassan bontakoznak ki, szóval… I’m looking forward to it!😀

 

Sketchbook-full colors: Ennek is nagyon tetszik a kis aranyos dizájnja, ezért döntöttem, hogy megnézem, mert igazából a trailerből nem derül ki sok minden^^’… Úgy érzem, hogy ez is egy olyan sablonos, 12 egy tucat aranyos-romantikus-iskolás animének ígérkezik, de remélem csalódnom kell.

Ghost Hound: Ez a másik anime, ami szintén ígértesnek hangzik, mivel korábbi munkájukról elhíresült alkotók készítették. Nos… az biztos, hogy ennek a trailerje se sokatmondó, de van benne az elején, hogy Serial Experiments lain,😀 amiért már mindenképp megéri belenézni!😀

 

Clamp in wonderland 2: Asszem eben a kategóriában nem nagyon számít, hogy nem láttam az első részt, mivel ez engem nagyon is érdekel.😀 Ugyanis ebben a filmben a Clamp eddig (1995-2006) készített alkotásit vágják össze, és ha még nem is láttam ezeket az animéke, legalább kedvet kapok hozzá. Animék: Card captor Sakura, Clover, Angelic layer, Mahou kishi Reyearth, Tsubasha Chronicle,X, xxxholic.

clamp2.jpg

(ANIDB)

A többi animéről ezen az oldalon lehet többet megtudni, ahol nagyon szépen össze van szedve ezeknek az új őszi alkotásoknak a listája, és szinte mindegyikhez ad valami leírást.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

