Chrno Crusade: Megváltoztatva

Mindenféleképpen akartam csinálni egy Chrno videót, mivel ez a legnagyobb anime, amit valaha láttam! Ehhez pedig a Mai otoméből választottam egy számot, amit szintén imádok, és aminek a hangulata egyszerűen maga a Chrno Crusade!!

A szám címe: Ikusa Otome – Aoi to kuro no Kyousoukyoku. (durva mi? Ezt próbálja valaki többször kimondani egymás után):D

És igen, már megint megváltoztattam a videót, mert egyszerűen voltak részek, amik nem tetszettek benne, és ezeket ki akartam javítani. Hiszen a egy művet mindig tökéletesíteni kell:D Azonban most ez lesz egy ideig, persze amíg nem döntök úgy, hogy hoops, ez a rész mégsem tetszik:D

Egyébként ezt az videót nagyon kell ám értékelni, mert egy egész napot (vagyis a javításokkal már hármat) összeszenvedtem vele a rohadt lassú (és rohadt szar!) movie makernek köszönhetően! Használnám én az Adobe premiere Pro programot is, csak az meg annyira bonyolult, hogy egy év mire rájövök h mi merre meddig:D.

Technikai probléma megoldódott:D

4 hozzászólás

  1. Meglepődtem. A movie maker miatt rosszabbra számítottam, de egész jó lett🙂 Csak így tovább.

  2. köszi:)!

    No igen, kiírni a movie makert nem volt egy jó reklám:D, de mint mondtam bármennyire is feladnám a használatát, az Adobe-ot még nem tudom kezelni, és nem ezen akartam kísérletezni:D
    Egyébként már megint kijavítottam egy apró részt benne, de örülök, hogy tetszett:).

  3. Nem rossz AMV, de elég illúzióromboló a sok felirat benne.

  4. No igen, de azzal nem tudtam mit kezdeni^^

Vélemény, hozzászólás?

