Lunar Legend Tsukihime

tsukihime.jpg

Hú, ez tényleg egy jó kis anime volt! Az eleje érdekesen kezdődött, és a végét pedig nagyon jól megcsinálták, habár lehetne min kötöszködni a vámpíros résszel kapcsolatban.

Először is az tetszett benne leginkább, hogy tényleg tudott meglepetéseket okozni, mármint nem lehetett előre megfejteni a történetet… ugyanis én nem tudom megállni, hogy a már meglévő infók tudatában előre ne gondoljam a cselekményeket. 🙂 Azonban a vége felé, miután már kezd kibontakozni a történet, azért lehet sejteni a végkifejletet, de azért ez megbocsájtható, mivel egy szép véget kreáltak ennek az animének.

Szóval tényleg tetszett az egész, főleg az openingje!!, illetve az endingje, amik tényleg nagyon jól meg lettek csinálva. Azonban voltak megválaszolatlan kérdések számomra, és akkor itt át is térhetünk a kötöszködős részre. Szóval azt nem igazán értettem, hogy ha vámpírokról van szó, akkor mindenki csak este tevékenykedik, kivéve Arcueid, akit látszólag cseppet sem zavart a napfény. No meg nem igazán tudtam hová tenni, hogy amikor az elején ugye Shiki vagy 17 darabba vágta a nőt, utána feléledt, ami egyrészt fura, mert azért ez még egy vámpírnak is elég a halálhoz, halhatatlanság ide vagy oda. Szóval eléggé úgy tűnt, hogy önkényesen azt öltek meg a készítők, akik akartak. Először pedig Arcueid egész jellemén nem tudtam kiigazodni, hiszen 800 éves vámpír, vagyis Shino létére nagyon naívnak tűnt, mikor Shikivel járkált olyan volt, mint egy kislány, aki beszabadult a cukorka boltba… de a végére meg lehetett érteni az okát…

Szóval ha eltekintünk ezektől a kis hibáktól tényleg egy nagyon jó sorozatot kapunk: drámai volt, majdnem sírós…. vagyis tökéletes, hogy visszatérítsen az ilyen jellegű animékhez!

17 hozzászólás

  1. Na én is végignéztem és tetszett! 🙂 Komolyan tetszett! 🙂
    Bár reméltem, hogy happy end lesz mer azér mégis csak aranyosak voltak együtt, meg minden…de hát akkor meg talán túl sablonos lett volna. No mind1. Jó volt ez így ahogy volt.
    A kérdés már csak az, hogy mit nézzek legközelebb? 😀 Ötlet? 😀

  2. Szerintem is jó volt így… és én örültem a befejezésnek, mert így legalább elmaradt a sablonos vég, és volt benne drámai hatás.
    Ooooh! 😀 Ötlet az mindig van, de neked már nem merem mondani 😀
    Egyébként múltkor felírtam neked párat… no nézzük… szerintem folytatnod kéne a Higurashit 😀 jah, és Touka Gettan… illetve Jigoku Shoujo 1, no meg Mai Hime, ami ugyan nem horror, de szeressük mert van benne Natsuki 😀 Aztán Shana, és Simoun, ami gyönyörű o_O Aztán meg még gondolkozom 😀

  3. Oks…akkor marad a Higurashi…hátha lesz még belőle valami 😀

  4. Jah! Bővítek… Nézz xxxHolic-ot!!! Nagyon JÓ! 😀 Én most kezdtem el én nagyon tetszik 😀

  5. Én is imádom hogy a japánok ált. tesznek az ismert vámpír sztereotípiára :D:D A Nippon Vampirék esznek ételt, lélegzenek, napfényen sétálnak, és még shekszelnek is (élőhalottként mindezek háttérbe szorulnak sztem). 😄 ez vanHelsing rémálma asszem, a félelmetes Nippon Vampire.

  6. Csak azt nem értem, hogy ha ezt mind csinálják, akkor mi különbözteti meg őket az emberektől? Lehet csak az iszonyatos erejük… hm… ha így állunk én is Nippon vámpír akarok lenni!!! 😄

  7. Meg hogy mindannyian iszonyat dögösek, aranybarna, rózsaszín, meg ezüst hajuk van. 😄 Ja és hajlamosak az önfeláldozásra, mert az tipikus vámpír jellemző 🙂

  8. Ha dögösek akkor meg pláne Nippon vámpír akarok lenni! Ide nekem egy kis vért! 😄
    Az önfeláldozás alól meg valahogy csak kibújok. 😀 Vagy végülis önfeláldozhatok, de csak miután jóóól kiélveztem a félhalott életem. 😀

  9. Évezredekig nézhetne az ember animeket >_o Hohó! Asszem most rájöttem hogy vámpírnak lenni is goood. Kollektíve elkaphatnánk egyet, és az otakuknak árulhatnánk a vérét >:D

  10. XD! És mindezt a “Vampire’s Blood-sucking Business Center,” konkrétan erre a célra felállított épületben. 😀

    Lol! Erről eszembe jutott egy idézet:
    “To make you a vampire they have to suck your blood, and then you have to suck their blood… and it’s like a whole big sucking thing!” 😄

    Ha valaki meg tudja mondani miből van, bármit kérhet, megszerzem, mert úgyse fog rájönni senki. 😀 😛

  11. Buffy the Vampire Slayer. LoL 🙂

  12. o_O! Kitaláltad! 😀 Vááá! Tök jó! Azt hittem a környezetemben csak én ismerem/nézem/imádom a Buffyt! 😀

    Most akkor gondolkozz mit tehetek érted! 😄

  13. sasdie-ra reagálva japóban nem is vámpírók vannak, nem olyan rég okított vki valaki róla, hanem kjúkeckik’, ami nem olyan mint a jurópéjjen’ vámpír, ezek csak a véredet szíjják meg hallhatatlanok.. szal érted.. de lényeg h Nippon Vampire nem egyenlő EU Vampire.. Mások az EU-szabványok ;D xD LOL

  14. jányanon: Kuei-Jin -ekre gondolsz? 😉 vagyis Kathájokra másnéven? 😀 ők valóban nem vámpírok, az élőhalottak más kategóriájába tartoznak, de ebbe nem megyek bele, sajnos ez az egyik hobbim és ha belekezdek a jóisten se tapasztja be a pofámat 😄

    andyme: ha kitalálod ez honnan van, kvittek vagyunk:
    “Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an ‘orrible cunt — me.” 😄

  15. Háhááá! 😄 Blöff! 😉 😀

  16. eeeh, kitaláltad 😦 pont amikor már megvarrtam neked a maid ruhát 😄 most dobhatom ki az egészet. 😛

  17. XD! A kis Yoshitaka tanonc. 😀 Kidobni nagy veszteség lenne… nincs egy kuzinod? 😄

Vélemény, hozzászólás?

