Gakuen Alice

gakuen-alice.jpg

Nos… ÁÚ!😀 … ez a sorozat se teljesen 100-as ! Viszont nagyon jóóó votl!🙂 Az elején még valahogy úgy álltam hozzá, hogy “Te jó ég, ez meg micsoda!”, aztán pedig egy egész poénos anime lett belőle!😀

Mialatt néztem ezt a sorozatot egyszerűen nem akartam elhinni, hogy tényleg lehetséges ennyi baromságot egy animébe összevegytíteni, illetve hogy lehetséges egy oltári nagy hülyeséget egy még nagyobb hülyeséggel überelni… nos… IGEN!😀

bscap041.jpg

bscap047.jpg

Az elején az ember inkább csak fájdalmat érez a sok ömlesztett hülyeségtől, persze azért voltak olyan jelenetek amin jól lehetett szórakozni (thanks to Hotaru😀 ). Mondjuk én már az elején kikészültem, de elhatároztam, hogy azért is végignézem. Az első részeknél leginkább a boxos maci, és a hatalmas csirke tett be az idegeimnek.o_O😀 És tényleg megérte végignézni, mert egyszerűen imádtam!😀 Még a boxos maict is nagyon sikerült megszeretnem.😀 ÉS… itt is sikerült találnom egy kedvenc karaktert: Hotaru!😀 Abszolút kedvenc! Imádtam végig!:D

Igazából tényleg csak az elejét kell túlélni, mert a közepétől tényleg nagyon jóóóó lesz. A végére ugyanis kezd megkomolyodni, és ahelyett, hogy a sok ömlesztett humorral fárasztanák az embert, a komolyabb hangvétel mellé szúrnak be néhány ütős poént (mármint magához képest komoly😀 ). Én az iskolai fesztivál napjától kezdtem el igazán élvezni ezt az animét… onnantól a sorozat egyszerűen nézeti magát: dőltem a nevetéstől, hogy mit tudtak összeszenvedni… ráadásul onnantól kezd egyre közelebb kerülni egymáshoz Natsume és Mikan…😀

Szóval az elejéhez képest a végére az anime kellemes csalódás volt, de Hotaru végig a legjobb volt!😀 Persze a kedvencek között Natsume is helyett kapott, de Hotaru nélkül sok poén nem lett volna.😀

5 hozzászólás

  1. A sorozatról én is hasonlókat tudok mondani, annyi különbséggel, hogy nem találtam az elejét se rosszabbnak mint a későbbi részeket. Viszont igen, Hotaru volt az én kedvencem is❤

  2. Nekem animes oldalam van, 3 animevel foglalkozik, ééééés az egyik a Gakuen Alice. <33 Az eleje szerintem egy kicsit el van túlozva, már TÚL sok jó poén van benne, a NatsuMikanos résznél (mármint a vége felé) már nagyon élvezhető. : ) A boxos maciról annyit, (nézzetek hülyének) egyik HATALMAS KEDVENC. xD xDD XDXDXD Az óriás csirke már nem annyira. Nekem nem annyira kedvencem Hota, bár aranyos, de én inkáb Mikanfan <333 vagyok. 4ever Mikan. ;-D Natsuról annyit, másik nagy BEST (magazinxD) na meg Narumi sensei, aki ol-va-dá-sig helyeees, bár a haja egy kicsit el lett rontva. :[ Amúgy a manga sztem jobb, mint az anime, a második évadban Natsume és Mikan között elcsattan egy csók.😀 Na mind1, nem írok többet, mert lerohad a kezem.
    SZIJASZTOK!😛

  3. Hih😀 Sajnos én még nem láttam az animét (nem tudok angolul, magyar felirat eddig még nincs), de nagyon kíváncsi vagyok ^^ A poénok néha azért jól jönnének a szürke hétköznapokba🙂

  4. Én is láttam ezt az animét. Nekem az elejétől fogva tetszett.😀 Mennyi hülyeség. xD Bár a romantikus részek nagy része már csak mangába van. Meg egy csomó válasz is a nyitottan hagyott kérdésekre..Tehát a manga tényleg jobb. De jó lenne ennek az animének folytatás, mert a mangát csak a 6.kötet 1.fejezetéig foglalja össze.

  5. Az animéből is lesz 2.évad vagy csak a manga viszi tovább?

Vélemény, hozzászólás?

